Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vannak-e a termékek raktáron?

szaicz.com
2021. 04. 28. 09:05:56
Vannak-e a termékek raktáron?

Raktárkészletről, rendelésről, várható szállításról

1.) Vannak-e a termékek készleten?

A webáruházban található termékeket raktárkészleten tartjuk. A különböző kéziszerszámok az éppen adott időpontban különböző mennyiségek várják azt, hogy csomag formájában, akár más tételekkel együtt elinduljanak futárszolgálattal a megrendelőinkhez.

Előfordulhat persze, hogy 1-1 tételből szinte egyik percről a másikra fogyunk ki, az újratöltés lehetőségei mindig az aktuális tételtől, annak paramétereitől és aktuális gyártási leterheltségünktől függnek.

Fontos megjegyeznünk, hogy abban az esetben, ha egyáltalán nincs készletünk az adott termék, azt webáruházban a termékre vonatkozó készletadatok mindig jelzik. Természetesen lefogyó készleteinket folyamatosan pótoljuk, a gyártást és a tipusválasztékot a kereslethez, a mindenkori igényekhez próbáljuk igazítani.

Azonban vannak egyedi gyártási kritériumok, melyek a fogyó készlet visszatöltését nagyban befolyásolják. Az áruházban a webshop részére fentartott készlet látható. Nem szerepelnek benne a félkész termékek, sem pedig a gyártás alatt lévők, valamint a viszonteladóinknak fentartott, esetleg már kihelyezett készlete. Legyártott termékeink nagy része félkész formában várja, hogy mi mit készítünk belőlük. Gazdaságossági szempontból 1-1 termékből, egy gyártási cikluson belül 2000-3000 darab készül egyszerre, így készleteink visszatöltése, ügyfeleink kiszolgálása reményeink szerint folyamatosan biztosítható. 

Konkrét kérdésed merült fel? Keress bennünket: KAPCSOLAT >>>

2.) Tudok-e telefonon rendelni? 

Sajnos nem, hiszen webáruház vagyunk, éppen úgy, ahogy sok más, online értékesítéssel foglalkozó webáruház. A kiválasztott tételeket kosárba kerülnek, és már a kosár oldalon az adott mennyiséghez, összeghatárhoz és a termékek súllyához mérten automatikusan kiszámításra kerül a szállítás költsége. A rendelés leadását követően 3 szolgáltató, 5 különböző csomagkézbesítési módja közül választhat.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTÉGEKRE VONATKOZÓ ÖSSZEFOGLALÓ TÁBLÁZATUNK >>>


A következő lépésként szükséges megadni a szállítási – és számlázási címet. A megjegyzés rovatba igény szerint bármely témában további információt adható meg részünkre, mi a lehetőségünkre álló keretek között igyekszünk azoknak eleget tenni.

A megrendelés elküldése gombra kattintva a megadott e-mail címre megérkezik visszaigazolásunk.

A szállítási feltételekről kérjük olvassa el a SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK >>> oldalunkon lévő információkat.

A csomagokat – miután összekészítésre kerültek – 1 napos üzleti csomagként adjuk fel, azért azonban nem tudunk felelősséget vállalni, hogy a kiszállításért felelős futárok milyen határidőben végzik munkájukat. Az esetleges késedelmekért előrei is elnézést kérünk. Vásárlóink visszajelzései alapján folyamatosan figyeljük szerződött partnereink szolgáltatási minőségét, figyelve a teljes rendelési folyamat gördülékenységét.

Konkrét kérdésed merült fel? Keress bennünket: KAPCSOLAT >>>

3.) Lesznek-e újabb termékek? 

Igen. Folyamatosan ezen dolgozunk, hogy jelenlegi kínálatunkat folyamatosan bővítsük, termékkínálatunkat szélesítsük. Új termékekre vonatkozó információkat az LEGÚJABB TERMÉKEINK OLDALON >>> talál.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Gyártás